Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Reeds uren staat Theo peinzend en redenerend in ongelooflijke dubio, ergerlijk!
- Werkte ik maar ergens anders!
- Het zou mooi zijn mocht ik de plooien die de tijd heeft gevormd gewoon kunnen gladstrijken. Ik voel me de laatste tijd namelijk niet zo comfortabel tussen al die kreuken.
- Wanneer is de ophaling van zonnepanelen? Ik zie dat niet staan op de afvalkalender.
- The koop: Zittend hondje. Staand.
- De gitarist is de pedalen kwijt!
- Ich lach mich de lul oet de boks...
- Awesome Ausems!
- als de hoed groot is zit er veel lucht in het hoofd
- de sukkelaars waren de lawaai en kanaal makers daar
- De voetballer replikeerde: Goh... Alhoewel we in de hoek zitten waar de klappen vallen vind ik dat we überhaupt goed bezig zijn. We gaan er elke weer voor, geven er telkens weer een lap op en ik pik ook regelmatig mijn goaltje mee. Iedere match is een uitdaging, elke week opnieuw! Ik heb zoiets van: "Misschien moeten we onszelf op de één of andere manier eens opnieuw uitvinden?" Of we komen voor een voldongen feit te staan, met alle gevolgen vandien! Weet je wat het is...? Naar volgend seizoen toe moeten we de knop omdraaien
- Wanneer René Eddingaard het toilet bezoekt, dient er altijd een perimeter ingesteld te worden
- mens lees es typen!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
