Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- rsca34sportingboy: Er is geen sprake van buitenspel want het VAR-busje was vertrokken vanop de eigen helft van het land
- Ja, ik heb bij voorkeur natuurlijk een jonge vrouwelijke dj, maar ik zie wel wie ik binnen krijg
- Karen has blown it wide open but I haven't seen her in media coverage. She must be fake
- You think I sing from my arm pits or what!?
- Opschudding in Oud-Heverlee Leuven – Beerschot, fans gooien rookbommen op het veld: upshaking in Old-Hepast Leuven - Beardischarge, fans throw smokebombs on the field
- I wish it were simple, but we give up easily...
- knokwarst
- Die van de Carrefour nog aanwezig ? Annie zit zonder kaas
- fantasties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- beter tien ballen in de lucht dan euneuch van de keizer te zijn
- hey up BIG UP!
- Elke keer Union tegen Club speelt, vraag je je toch af waarom we die eigenlijk sympathiek (moeten) vinden.
- onkruid duurt het langst
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
