Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- de kok horen fluiten maar niet weten waar de lepel hangt
- Je hoeft niet op facebook te vermelden dat je een tijdje niet bereikbaar bent. Niemand was sowieso van plan om je iets te sturen
- Ze deed zo lekker heet. Ze zei: 'Kom je vanavond? er is niemand thuis.' Jantje zei: 'waauw, te gek' Dus jantje ging, belde aan, en...inderdaad, er was niemand thuis.
- patat toch
- grotesko is ne schat van ne vent!
- Rutten zal wel kletsen dat dit niet zo'n belangrijke match was en dergelijke
- Gazondabber zegt: effe ook nie slecht Om de meest re
- A "catfish" is iemand die doet alsof hij iemand die ze niet op het internet
- Ik zucht van ikzucht
- Genk IS kampioen. Voor de derde maal.
- Een ding is zeker , een olifant schijt meer dan een apotheker (dixit Wally)
- Ik stond een beetje te niksen en rond te wandelen, toen kreeg ik een boete! Voor het nadoen van een agent!
- Deze job is echt helemaal op mijn buik geschreven!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
