Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- het is donderdag. ik moet dus, wanneer ik ga kkken, noteren hoeveel het was, of ik veel wc-papier gebruik en ook de geur/kleur beschrijven adhv een schema
- I'm about ten seconds from rage destroying my phone like I did with the last one. I shattered that one on the side of a wall after it gave me the EXACT SAME PROBLEMS AS THIS PIECE OF CRAP I HATE THIS TECHNOLOGICAL ADOLESCENCE WE LIVE IN PHONES ARE SHIT
- ik heb geen last van muggen, te veel alcohol in men bloed denk ik
- Wa deprimerend Kakwerk heb ik toch
- kanibalen geven de voorkeur aan mensen zonder ruggengraat
- Helaas eikelkaas!!
- Thenks mather for my life
- Kan het bij jou nou nooit eens normaal gaan? roel
- Heej Margriet, je weet toch: bidden helpt niét? Heej ja heej ja hooow!
- Ich lach mich de lul oet de boks...
- De auto, die volgens zelfverklaarde kenners het meest op een afgedragen slof lijkt, is een Saab99
- la vengeance est un plat qui se mange froid
- Jeuk en niet tevreden over een uitslag? Klacht indienen!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
