Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Sens au cœur de la nuit,l'onde d'espoir, ardeur de la vie, sentier de la gloire
- Ik ben voor jou gevallen, languit op de straat, voor je mooie ogen, ik zag de stoeprand te laat
- Aarsjeuk, wat is dáár nu het nut van?!
- De Vuelta vanuit de lucht bekeken: helikopter snot cannabisplanten op dakterras
- Vleesvervangers: een andere naam voor dildo's en könstpenischen
- Hello. And Bye.
- Vandaag gaan we het hebben over geniale wratten
- Afgezaagde reclameslagzinnen heruitgevonden
- Sechhhh!
- Al van bij het begin, maakt Studio 100 duidelijk dat dat nieuwe lid niet per se een vrouw hoeft te zijn. Voor het eerst sinds de oprichting van K3 in 1998 zal dus groep dus mogelijk die uit drie vrouwen bestaan.
- als je geen ondergoed draagt dan schuurt je eikel over je broek
- Kiezen we voor mest, of voor wat ons nog aan natuur rest?
- Om idioten te doen nadenken: heeft schaduw een dikte?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
