Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- That guy's mom using her tablet to take a picture of another screen is such an old person thing and I love how wholesome it was.
- Je bent helemaal blij. Kom morgen terug voor nog meer herinneringen!
- Ik was vroeger een druk, lelijk, lawaaierig, zenuwachtig kind. Nu ben ik volwassen.
- een veel te korte nacht gehad, maar ben ondertussen toch weer fris als een hoertje...
- racing is life.everything in between is just waiting.
- Hij was de drummer van Joe Strummer
- Wie had dat gedacht? Van plakband trekken van je nieuwe teevee naar een dikke barst in het lcd
- Marianne Fellaini en Axelle Witsel
- ik eueueuh… ik heb een mooie dochter…. oh jaaaaa?
- Kijk naar die didillion joh
- ONHABITUELE MANIEREN OM KLANTEN & SCHOENETEN TE GEBRUIKEN DIE JE LEVEN MAKKEN! :
- Why was the Champions League final like me building a shed? Not. One. Decent. Corner.
- Welkom in het tijdperk van mensgerichte irritaties.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
