Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- doe je dat dikwijls?
- Ik word crimiclown. Een beetje de schwung er in brengen tijdens rechtszaken en de beklaagde(n)/aanklager(s) aan het lachen brengen. Als dàt geen nobele zaak is!
- It also helps when you're not being a cunt
- Ignorantici (ig-no-RAN-ti-ci) (de; m(m)): meervoud van ignoranticus. Personen die pretenderen kennis te hebben maar door hun uitspraken het tegendeel aantonen.
- Waarom kijkt De ketelaere altijd alsof hij koppijn heeft?
- had ik ook maar zo'n zoontje waar ik de lieve papa voor kon zijn
- Ons Lizette is goed in bed.
- Wie zonder stenen is, werpt de eerste schoen
- Je hebt twee keuzes in het leven: wacht tot je klaar bent, of ga uit je comfortzone en probeer iets nieuws.
- loopt uw neus en rieken je voeten ben je verkeerd gebouwd
- Stafke Wierdmans, in eigen dorp bekend omwille van zijn typisch Vlaams uiterlijk, werd vorig weekend tijdens de belangrijke voetbalmatch naar de kant gehaald, omdat hij in plaats van in doel, in de lach schoot
- Wat is een .kak bestand en hoe open ik het?
- ouders vinden het behoorlijk onaangenaam als je hand in hand rondwandelt met hun kind
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
