Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Voila tis gebuert bel deh vanne zégeriej aane kanaal mer vuur 3 noew sjebrangs!!!!!!!! Whaaaaaaaaaa
- Ik heb te weinig kop voor zo veel koppijn
- this is the group with Kenny G, George Michael,... and Snow... Yeah! It's a super suck-group
- Tegen een naakte eenzame nieuwkomer klagend roepen om meer macht eindigt nooit deugddoend
- Beter een goeie buur beu dan een verre vriend jou!
- ik doe dat met hart en nieren
- Hello. And Bye.
- we moeten de handen uit de mouwen stropen
- Hedde koppijn copain?
- Ik neem dagelijks mijn eerste ochtendscheet op met mijn gsm en stel die dan in als beltoon
- Ik eeuh... heb een mooie dochter. Oh ja?
- je moet het ijzer smelten als het heet is
- Ik heb geen sixpack, ik heb gewoon één grote buikspier
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
