Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I guess I am a feminist of sorts. I love women so much, and I celebrate the feminine in me because I appreciate it so much. ~ Steven Tyler
- Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet verwonderd als zou je in deze zin een dt-fout vinden
- det maakt neet oet...oppen droege goeie, kappen en sjnorken
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- schapen bevven? Het kan!
- ergens met kop en schotel bovenuit steken
- Welkom! Doe thuis maar alsof je hier bent!
- Er is maar één conclusie: het klasseerschil is te groot.
- Ga méé met de winnnnnddddd!
- Eindelijk een seizoen met een constant spelpeil bij Standard, namelijk elke week ongelooflijk troosteloos, beschamend slecht
- zou Gipetto ook Pinokkio z´n piemelke vernist hebben?
- ter land ter zee en in de kroeg
- Stront aan de knikker is normaal bij een ...
- Ik geloof dat ik fans van lokeren hoor, kan dat?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
