Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Met Jezuss in je kont, schijt je gezond
- Kak stinkt naar stront!
- 't is nimieje wa 't gewist is en 't zal nooeit nimieje wurre wad 'et was
- Ik ben 27 jaar wegenwachter geweest bij vdab en raadt iedereen aan om een lid maat schap en niet vergeten een euro pech af te sleutelen on mis baar toen ik nog in dienst was heb ik drama's mee gemaakt
- Smerjodnivoa!
- schepping GIRLFRIEND is zelf gelogeerd hihi! tegen moeilijke roepstoeterij... je wij slipje
- De site voor onnozelaars
- Zdrowe bia?ko. Jak kto? nie lubi,mo?na wrzuci? do zimnej wody na jaki? czas i robaczki wyjd?. Mo?na to powtórzy? kilka razy.
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Shunt klopt op de deur bij het naar buitengaan van de wc (dixit Wally)
- Man kijk die man man!
- random tekstje
- ey kees, gehaktballe zen oowk vlees
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
