Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- als je hoort hoe het klokje thuis zit je niet in de kroeg
- Het "afgezaagde stopwoordjesgevoel", zeg maar
- Flight attendant: "Window or aisle?" Passenger: "Window or you'll what?"
- Is er zonder uw toestemming, medeweten, woordjes van dank en/of zonder bromvliegvermelding gebruik gemaakt van uw teksten? Bel en bestel onze verontschuldiging´n hierover.
- Het enige wat Menno Vander Blaft, onderzoeker van karakteristiek gedrag van katten, te zeggen heeft, is dat er niks te melden is
- Ik stootte daarstraks op een foto waarvan ik me nog herinner dat ik op het moment dat ze gemaakt werd, een onhoorbaar windje liet. We schrijven 1976
- Ah kom, het seizoen van FCB is toch al geslaagd, ze hebben de Brugse metten toch al gewonnen! #cluwro
- Ik ben er klaar mee, sowieso weette? Ik heb zoiets van goh ofzooo zeg maar... Wa is deeees?
- poetin on the Ritz (hasselt)
- ergens met kop en schotel bovenuit steken
- ik word helemaal warm vanbinnen! Dat komt vast door die rode wijn!
- Ja, ik ben atheïst. En nee je moet geen moeite doen om dat te veranderen. Ik kom ook niet bij jou thuis de bijbel of koran in de vuilbak gooien
- Genk toont wie de baas is: competitieleider opent play-offs met verdiende zege, Club mag titel vergeten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
