Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Zit de banaan tussen de peren, dan is het tijd om de kiwi te scheren
- houd is uw bekeek man
- Ik heb zoiets van goh, zeg maar. Eigenlijk.
- Ik denk dat ik eens dringend naar mijn aars moet gaan laten kijken
- Hallo ik gezoek graties kapot fiest ik hept de onterdel nodıng......
- een jehova houdt zelfs zijn voet tussen het deksel van de kist
- am Arsch geleckt, im Arsch geleckt, woran auch immer geleckt, wie kann es sein dass man in der letzte Minute gegen Genk wo ein Mann am Boden liegt in der Abwehr so schlecht aussieht?
- Zijn de mondkapjes voor Nederlanders van een groter formaat dan die voor andere Europeanen?
- Hoe Komen Ze Aan Zaad Voor Een Pitloze Druivenplant...
- DUIZEND KILO STRONT.... En bloémen... BLOÉMEN!
- Sèg, hedde gellie Arrie Endriks nèèrges gesieen? Nieeje, dien emme we nè gesieen
- Herland Devreede's mopje over hardrockfanaten viel enkel in de smaak bij de disconichten. Maar die durfden daar dan weer niet luidop mee te lachen
- FUCK THE WROTE!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
