Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- Als ik de vrijgezel vergezel, verzegel jij de verzen
- Ik heb soms (dikwijls) het gevoel dat ik mijn ogen eens moet uitsnuiten
- Waar is de VAR ? O Nee das waar de VAR en Inpotende Visser zijn Betaald Door B. Verhaeghe !
- ik heb geen kruisje techts vanboven
- Topweekend voor Strontwerpen STRONTWERKEN - Kakken en braken was het tijdens het stinksterweekend ook op Strontwerpen, de zomerbarg aan het Kakkendijkdok.
- Sommige mensen zouden echt wettelijk verplicht moeten worden om zich met een perimeter rond zich in het openbaar te begeven, al zou regelmatig douchen ook geen slecht idee zijn...
- Auto verkeerd voor 95% in orginele mintstaat
- Wie heeft dit daar gestort ? Allicht iemand uit van bepamperde generatie.
- Hoe was je hand !
- Wil jij nu ook eindelijk eens weten wat er nu precies door het struikgewas ruist? Klik hier!
- Dàt heb ik alvast achter de rug, dacht de bultenaar
- Gent - en vooral Ngadeu - speelde daarnet met vuur, maar hat kan nu weer even ademenen door de bal in de ploeg te houden.
- Roel Tijskens: "Nee, het logo van Starbucsk is niét gebaseerd op mijn gezicht"
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
