Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Ik denk dat ik gevallen ben!
- Chuck Norris is saai en zijn films zijn dat ook
- Hallo mooie man hoe gaat het met je? Ik ben nieuw op Facebook en ik wil graag een uitnodiging om vrienden te maken.
- I know none of you
- iemand heeft gekakt.
- het is hier altijd donker, ik weet niet waar dat aan licht
- Ha beste muzikanten! Ik ben op ziek naar een banjo.
- Let me with rest!
- Hell hath no Fury...like Christine. How do you kill something that can't possibly be alive?
- Wist je dat, op de Canarische eilanden zie je geen Kanaries, op de Maagdeneilanden hetzelfde liedje, ook geen Kanaries .
- kreatief met Kirk
- Dikke kinderen zijn gemakkelijker te vangen
- Icono de Raster Flat No Rant
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.