Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- spreken is zilver, schreeuwen is hard
- I have dis vinyl !..😎
- Hij ging hiermee over de schreef, schreef Ed Revo
- Ik heb da ook ooit gehad. 't Deed geen pijn maar was wel genant om zo tussen de mensen te komen! En ik was nog wel in eurodisney toen!
- Seg Joengeuh!!
- ik denk het wel ja!
- Hier gaat het rechts met war verder weer een mooie vierkantshoeve.
- deprimerende COUNTRYMUZIEK
- Eerder eretekens voor Eerdekens!
- heb mijn vensterbank roos geverft, daarna ingesmeerd met patex en toen mijn volledige blik fruit keihard op uitgesmeerd... belachelijk niet?
- American Cantstand
- je weet nooit waar abraham de mosterd laat staan.
- shamm01: one thing i will say..both your teams are full of fking glory hunting armchair fans
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.