Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Ik heb da ook ooit gehad. 't Deed geen pijn maar was wel genant om zo tussen de mensen te komen! En ik was nog wel in eurodisney toen!
- Sorry dat ik jouw humor niet grappig vind meneer Alex Agnew!
- Dit is natuurlijk gewoon tegen die hele snuifcultuur daar, waar alles tussen de 15 - 65 heel het weekend aan de coke zit
- do you have any idea how much this doesn't interest me at all?
- Ik heb hier even geen tijd voor. Ben namelijk met een rijke prins uit Nigeria bezig. Je gaat je ogen niet geloven hoe veel geld ik ga verdienen vandaag...
- Het leven is als een kerstboom, er is altijd wel iemand die de ballen breekt
- it's hard to stop the chinese infasion for some culbs. but please leave the chinese outside as much
- de kok horen fluiten maar niet weten waar de lepel hangt
- Richard Snisiar, een rampzalige lampendraaier in feestzalen, houdt niet van vrolijk zijn
- Ga eens weg!?
- oost west asbest
- wie een verkeerde weg inslaat moet veel lopen
- Ik weet zeker dat sommige mensen bij het ontwaken denken: hoe kan ik vandaag nóg vervelender zijn dan gisteren?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.