Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Alle venters hadden eigen cavias...
- is het koud op 20 maart dan nadert de lente met een vaart
- Er wordt met jou gelachen. We weten dat je dit niet graag leest.
- He's right, air is heavier than sugar. Learned that in chem class
- tot het over een aardige som gaat, er drie azen op tafel liggen en twee spelers een aas in de hand hebben, dan is het hek van de dam...
- Loop een refter binnen en roep "kan iemand iets doen met tennisballen?" - Men zal "nee" antwoorden maar dat wéten zij toch niet?
- Even aan iedereen die me wilt verwijderen of blokkeren even dit: het is geen vliegveld hier, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen!
- Aĺlez we mogen nu met 10 buiten in de kou gaan zitten zonder toiletbezoek en als we dood gaan.mogen er 50 man.komen.
- Het geluid van de doortrekkende stortbak ziet ze als haar applaus.
- Zwen is al geruime tijd blogger op deze site en heeft qua posts altijd wel wat
- Dure kweddeloni blijft ook gewoon kweddeloni.
- Susan Sarandon fronste de wenkbrauwen toen ze die morgen ontdekte dat haar schaamhaar weer welig tierde
- duurex is fajiet , het personeel is bezig met een prikaksie
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.