Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- In het hokje naast me rochelt en spuwt iemand in de pot. Het gaat niet goed met ons, leerkrachten.
- Vroeger, toen je op sociale media nog gewoon je mening kon geven zonder dat er zich vrijwel direct iemand beledigd voelde en begon te schelden en insinueren met de populaire terminologie zoals "racist" en dergelijke, ...
- Geez your train of thoughts is more like a replacement bus isn't it!?
- sportugal
- een wonder is geschied, de poes is nat en het regent niet
- Zij had in haar ogen, het blauw van ellebogen. Ze hield niet van kloezo, "en terecht" dacht ik zo
- Heej Rozet heb jij nog koffie gezet? Heej ja heej ja hoow
- in geval van nood eten we worst zonder brood
- Vrouw (33) blaast positief uit na klap tegen blamboek in Elen. Boemblak.
- I take photographs of asses. aand afterwards I wipe my ass with the photographs
- Wie heeft er n cactus aan mn deur gezet???
- Werkte ik maar ergens anders!
- PPA0303A HAMBURGER
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.