Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- haha, Visser die mag fluiten in Oostende. Zalm fijn vinden. Fluit een dijk van een match
- Dè's hie zoe gek!?
- Nergens gaat de vergankelijkheid van het leven zo prachtig gekleed als in een herfstig bos. ...;-)
- Toch echt erg dat az vitas en Feyenoord niet eens playoff spelen zakken steeds dieper in de voetbalstront
- Als je in de spiegel kijkt met je ogen dicht, zie je hoe je eruit ziet als je slaapt! Het werkt echt
- Oh? Vurwa dè nou wir?
- wie niet slim is moet dom blijven
- Mor schatje toch!
- Stef456 ik heb ook een afkeer richting de smette, maar als ge dat dan toont, doe het dan wel goed
- Poto Verhelst, de man die verantwoordelijk wordt geacht voor de revival van het nektapijt in 2022, smeert zijn boterhammen voortaan aan de buitenkant
- ochtendstond is veel te vroeg
- wie veel zwetst krijgt een droog strot
- ni har vunnit 5 bortamatcher dock
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.