Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Zie jij het zitten om langer te gaan werken om meer pensioen te kunnen krijgen?En dan minder tijd hebben om ervan te genieten? NEE.
- zamanını boşuna harcamak kullanışlı
- Welkom in het tijdperk van mensgerichte irritaties.
- Na duizenden jaren geschreven geschiedenis, komt de mensheid collectief tot het oordeel, dat religie de kanker van de maatschappij is
- Are you being schurft?
- Maar hadde GIJ me daar efkes een slecht idee seg! Ho ho!
- wie de lat hoog legt springt er onderdoor
- Voici mon ami, Paul Laplace. Bonjour Paul! Bonjour An!
- De nachtvlinder voelde zich mottig
- Een echte vent is geen agent
- Welke onverlaat heeft mijn reactie weggegumd??? Trouwens, welke onverlaat heeft ooit bedacht dat er suiker of melk in espresso moet?
- Ik stink misschien ja, maar alleszins niet zo erg als jij
- Het leven is soms net wel een tunnel, soms zie je even het licht niet meer. Maar als je blijft doorlopen, kom je er vanzelf weer en zie je terug het mooie om je heen .
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.