Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Jommèr, dè IS og zoë!
- Hoe richt ik een BVBA op? Hoe licht ik een BVBA op?
- het is blauw en stinkt naar inieminie? De vinger van pinoooo
- Heb jij in je broek geplast!?
- Sorry maar men heeft me gezegd dat je met clubbrugge MOET lachen
- Het Inbox-stadium in Glasgow
- En wat hebben we vandaag geleerd? Ten eerste 'T IS ALBERTOOOO
- Opschudding over filmpjes van politieoptreden: upshaking over video's about a gig from The Police
- Stöt het do nè zoe oet te leggen en göt on ow werk
- ik heb geen last van muggen, te veel alcohol in men bloed denk ik
- als je geen ondergoed draagt dan schuurt je eikel over je broek
- mijn stylo zat te laag en het was dan eigenlijk toch een toffe vrouw, en welbespraakt
- ik denk dat ik aan het smelten ben.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.