Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- How deep is your love? I really need to learn. ~ Bee Gees
- Het gefluit op de tribunes van het Olympisch Stadion klinken steeds luider, zeker wanneer Nielsen gaat liggen zonder een Beerschit-speler in de buurt
- Het probleem is dat er eigenlijk geen probleem IS!
- please tell me it is not possible for people to be this fucking stupid
- Het zal mijn worst niet wezen!
- iemand met raad en zaad bijstaan
- de winkelier heeft er geen boodschap aan
- Adam en Eva worden steevast BLANK afgebeeld. Terwijl ze zich in het Midden-Oosten bevonden. Uhuh...
- Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen
- Why is it that the Cektic kinks are always crap
- Ik krijg ook wel eens te horen dat ik stink. maar dan niet naar zweet maar naar paard
- Do you Lance a lot? Knot that much. I cam a lot though
- Ik ben niet haatdragend maar ik vind Schandard wel de misselijkste ploeg van heel de wereld, inclusief lagere klassen, provinciale clubs, café-, bedrijfs-, mini-, zaal-, en tafelvoetbalploegen
- Dode zeemeeuwen kunnen onmogelijk een hinderpaal vormen voor zich in het binnenland bevindende spelende meneren
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.