Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Ik stond met mn oren te klapperen. Wou het liefst even hun ouders een schop verkopen. Dat is toch niet normaal joh?
- Een hut waar gelachen wordt is beter dan een kasteel waar men huilt
- hier in maasmechelen practis nog nooit gehoord een paar seconden geleden · Vind ik leuk
- Met saaauws
- Dystopische sciencefictionfilm op Netflix blijft een aanrader op Netflix
- En gee... geef die centen maar aan sint concensus!
- Mijn perforator leegmaken voelt aan als carnaval in het Corona tijdperk (RT)
- Vandaag nog enkele vlaaien beschikbaar!!!
- Welkom in het tijdperk van mensgerichte irritaties.
- Vraag jezelf toch maar eens af waarom jouw jouw financiële status niet wil delen met je partner
- Was ik maar een wolk...
- Op zoek naar een naald in de hooiberg denk ik. maar wie niet waagt,niet wind .
- In Nagasaki, they like bukakke! In Nagasaki they go spunky for your love!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.