Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- can soda's milk bread
- Grijp je kans om de nieuwe iPhone 14 mee naar huis te neemt!
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- For me it's like the drop in the emmer who is totally full
- It takes loads of loads of effort to appear on my hate list. You've put yourself on it, dirty filthy roostersucking worthless pile of mooseshite! FUCK OFF!!
- Dikke plakken stront in je nek! JAAAA!
- Club Brugge gaat ook bij Waasland-Beveren onderuit. Dat is een kwootje waard
- er is geen enkele reden om mij lulhaas te noemen!!!
- blauwzwartbruges: Deze match ademt 0-0 uit
- Allemaal goed en wel met dat nieuwjaar vieren, maar om 00:43 al TWEE KEER zijn gaan kakken, dat is toch euhm... apart.
- Even een vraag voor ik je die foto stuur, was je nu geobsedeerd door, gefixeerd óp, of afgeschrikt door een geërecteerd lid?
- Afg(h)aan tijdens talentenjacht op TV
- er was vandaag niets nieuws onder de horizon
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.