Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- kijk je wel goed uit, Roodkapje?
- Ik heb mij ge-out als kaalkop. En de meeste mensen bleken dat al aan mij gezien te hebben.
- Bij weightwatchers zijn 3 leden afgevallen maar er zijn er ook 3 bijgekomen .
- Een apparte app van apple in je appartement Appie!
- Pia stuurt de dia met de Kia via Ria naar Mia, Lia! Wia'd dat gedacht
- "Nu moeten we nog harder werken, want het kan alleen maar beter gaan. We spelen niet ons beste spel, maar zo winnen is ook wel leuk", zei Soeataers nog
- Het leven is soms net wel een tunnel, soms zie je even het licht niet meer. Maar als je blijft doorlopen, kom je er vanzelf weer en zie je terug het mooie om je heen .
- if (de CAD van HOME is) { dansen de optische muizen op <table> }
- Het is duidelijk dat de opsteller van de kalender kalender is dan de drukker
- Er is een nieuwe, bewoonbare planeet ontdekt. Ignorantici zijn al volop aan 't speculeren of dat ding een schijf of een bol is
- Hae waaës good, mer ziej zoop
- Ik lak mijn teennagels met een ragborstel. Ik heb koorts, denk ik
- beter achter het hek dan in de sloot
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.