Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- 5-0 na 40 minuten, ze lieten zich als een bende miniemen naar de slachtbank leiden.
- Does anyone have info about yesterday’s grid issues?
- Méér emoticons asjeblieft! MEER EMOTICONS!
- Liefste, ik wou uw naam schrijven in mijn onderbroek maar de inkt was al op bij het eerste streepje.
- KabouterBob: Club beurs geslagen ...
- I put my sies in her poes toenaait
- Is er ook maar IEMAND die mij een plausibele uitleg kan geven waarom die Jan 'Ik-neem-de-talkshow-even-over' Mulder overal bij betrokken wordt???
- Im standing on the picture with the 3rd person singing...
- Volgens mij is Elvis verliefd op een kolenwagen, hoorde net op de radio: love me tender
- veu as ge altij LOL achter auwe msn-naom zet
- kendegij geraaar kendegij geraar kendegij geraaaaaar!? (que sera)
- Nec Nac Pec Pac Pacman
- We hopen dat je het leuk vindt om terug te kijken op je herinneringen en ze te delen, van de recentste tot die van nog niet zo lang geleden
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.