Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I guess I am a feminist of sorts. I love women so much, and I celebrate the feminine in me because I appreciate it so much. ~ Steven Tyler
- wie niet sterk is kan het worden
- Jao sèg hei
- een vreemde eend in de bijt
- An interesting dialogue is worth comment. I feel that you must write more on this topic, it won't be a taboo subject but typically people are not sufficient to speak on such topics. To the next. Cheer
- Seg, hoe komt het eigenlijk dat gij zo uit uw bakkes stinkt?
- Dosiane Kraal, voormalig kindsterretje, begint spontaan uit haar bek te gisten als haar moeder belt.
- Dat is niet echt een onderwerp om NU over te praten eh!
- att vara en bajare är som en accessoar att aldrig vinna ngn titel eller varit i europa borde man stänga laget.
- Je hoeft niet op facebook te vermelden dat je een tijdje niet bereikbaar bent. Niemand was sowieso van plan om je iets te sturen
- een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij
- Sommige mensen lijken wel betaald te worden om komma's te gebruiken
- Zei Cassius Clay destijds: i have the greatest ?
- Vossen: 'Ik zacht met te veel dingen in mijn hoofd'
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.