Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- How deep is your love? I really need to learn. ~ Bee Gees
- mo da lukt ni!
- Hur i helvete fick vi ens en poäng mög piss och skit
- Eluterius. Want als het inhoud heeft, kan niemand nog volgen.
- Er is maar één reden om mij te haten: jaloezie
- Øttø Ødegørd, de zelfingenomen niksnut die ervan overtuigd is dat hij de diameter heeft uitgevonden, is laatst goed voor schut gezet door hønd
- shitty breadstick
- Flaciiiiiiiiiid
- Wat eet een vegetarische kannibaal? Groenteboeren.
- Daar heb ik JOU toch niet voor nodig!?
- Vuust in die moelle
- Eén of ander stom wijf vindt 404 Not Found op Zwitsal Facebook App leuk.
- Hoe hebben ze dat in 1947 overleefd zonder airco's en die grote massa tips en verwittigingen die ons nu via televisie en allerlei sociale media blijven overspoelen?
- binnen een paar weken of maanden krieorlt het van die uilen hier in belgie.en het zit er al van vol......... kloteleiders,en morgen gaan we verder lachen met clinton aan de macht whahahahaha
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.