Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- KabouterBob: Luc De Vos = hoogleraar kon milit school
- Why was the Champions League final like me building a shed? Not. One. Decent. Corner.
- met de neus in de taart vallen
- Mijn Frans is niet zo goed maar ik spreek het ook niet zo vague
- A man is a man all his life. A woman is only sexy until she becomes your wife.
- De stomme idioot had "Vinni Vidi Vicci" op zijn arm getatoeëerd. Die domme fout stond op zijn lijf geschreven.
- Sinds een paar dagen ruikt mijn plas een stuk sterker en stinkt het ook een beetje. Vorig weekend heb ik onveilig gevreeën met een onbekend meisje.
- Het is geen goed idee om snot van iemand anders in je eigen neus te duwen. Hetzelfde geldt voor faeces.
- wie wind zaait zal het op de fiets moeilijk krijgen
- There was a nosehorn boehoe!
- E1000jen wat vind je het belangrijkste, de match of de hoogstaande conversaties in de chat?
- Scheissfliege!
- ICH WEISS NICHT? ICH HAB´ KEINE AHNUS
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.