Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We don't like their sound, and guitar music is on the way out ~ Decca Recording Company rejecting the Beatles, 1962...
- "ik maak gewoon filmpjes die nergens op slaan of over Ajax" ... Dat is toch hetzelfde?
- een uiltje opknappen
- Voor de kompetiesie
- Jommèr, dè IS og zoë!
- Degene die men had aangesteld om de vuurtoren te bedienen was helaas niet het grootste licht...
- a cuntnut is a person who is so irritating/thick that even that a new level of idiot was created for them.
- Euhm tja... Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen, maar euhm... Ik snap het geheel "Club Brugge" niet. Ik snàp het gewoon niet!
- one deux drie Quattro
- waar zaten die 2 ezels die een nieuwe thuis moesten hebben?
- Het lijkt wel of alle lekkere mensen opgebruikt zijn
- Even een vraag voor ik je die foto stuur, was je nu geobsedeerd door, gefixeerd óp, of afgeschrikt door een geërecteerd lid?
- oempa loempia diggery doo
- Namens het Nationaal Gaming Board ik hierbij melden dat uwe-mail is getrokken winnaar van het programma gehouden op 10/04/2010.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.