Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- Spirituality and the Molecular Lunch Break
- Gelieve dit kwootje te aanvaarden Walter
- maar ja, de gemiddelde aardbewoner is te dom geworden om het verschil tussen bucht en kwaliteit te zien, dus lang leve david guetta met zn kutmuzik
- beter een appel in de hand dan gewond na een fikse brand
- Al snel doir dat we niet in een ei moesten rijn
- alle gekheid in het gekkenhuis
- Ik heb te weinig kop voor zo veel koppijn
- En goh allee ja weette? Dus ik heb eigenlijk zoiets van wa is deeees, da is kweeniehoe stom of zo
- Hoe duurder het bier wordt, hoe minder ik kan sparen!
- Elodie van der Kuek leek zó veel op Patricia Routledge dat ze genoodzaakt was haar baard te laten staan
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- De bediener van de beamer kon het beamen
- Vossen: 'Ik zacht met te veel dingen in mijn hoofd'
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.