Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Het is hier net een kleutertuin, en daarom voel ik me hier zo goed thuis!
- Stop je paaseieren nu beter in de koelkast of juist wel?
- Ik ben te lelijk om bij de knappe mensen gegroepeerd te worden
- Defensief geklungel bij STVV wordt genadeloos afgestraft door Vranckx.
- iemand heeft gekakt.
- Het is geen goed idee om snot van iemand anders in je eigen neus te duwen. Hetzelfde geldt voor faeces.
- Even een vraag voor ik je die foto stuur, was je nu geobsedeerd door, gefixeerd óp, of afgeschrikt door een geërecteerd lid?
- volgens mij ben je een homo erectus
- Ik kan in 't Frans tot 10 tellen! Wan toe trie for faaif siks sevven eit naain
- Momenteel moet ik niet kakken.
- beter een scheet in de hand dan de lucht van tien
- Hààààd ik màààr iemand om op te houwe!
- de kat krabt de krollen van z'n gat
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.