Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- Het is niet erg als je met Valentijn niet verliefd bent. Je bent met Allerheiligen ook niet dood he
- am Arsch geleckt, im Arsch geleckt, woran auch immer geleckt, wie kann es sein dass man in der letzte Minute gegen Genk wo ein Mann am Boden liegt in der Abwehr so schlecht aussieht?
- Wat dat betreft ben ik net zo kwaad op de Adviesburogeneratie. Met hun tweede huis in Frankrijk.
- Met Jezus in je kont, schijt je gezond
- zal ik anders even wat normaler beginnen doen?
- dit is kwoot nr 4000; iemand dood maken met een blije mus
- wa wa waaaaaah
- Ik heb POHNFOMO: pride of having NO FEAR OF MISSING OUT
- Project X vs Kassameisjes: 'of ik nou twee, drie of dertigduizend mensen uitnodig moet ik toch zeker zellef weten!? Daar heb ik JOU toch niet voor nodig!? Ik ben bekant zestien!'
- ik ben dan misschien wel gek, ik kan wel vliegen!
- als de zon schijnt in mei is de regen voorbij
- praatjes maken kan iedereen het zijn zei die niks zeggen die doen. Zij.
- Ontmoetingsplek, paarden houden maar dan anders
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.