Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I Suppose Ultimately I´m Interested In Music I´m A Musician I´m Not A Gunslinger That´s The Difference Between What I Do And What A Lot Of Guitar Heroes Do ~ The Edge
- Het verschil tussen een dialoog en diaree is , dat je bij een dialoog rond de pot kan draaien
- Moet ik echt die vieze snothelm dragen?
- drank is sneller op dan je lief is
- It wasn't any fun at all! You have been farting in the car all the way down to texas baby!
- Het is niet omdat ik zwijg dat je gelijk hebt. Ik heb gewoon geen goesting om met idioten te discussiëren.
- tis toch wao seg!
- Doe mee met de melkwedstrijd! Vraag inlichtingen aan je schowel!
- Wat is het verschil tussen een konijn en een gravin. Een konijn graaft pijpen en een gravin... Heeft geen grote oren .
- Altijd pret als brad Pritt over jouw prot praat
- als de nood het hoogst is is de wc vlakbij
- En als ik ´m zó gebruik...? Vind je dat dan lekker? Hm?
- Een bult op je biebel, de ganse dag gekriebel.
- Winden laten bij mensen thuis, tien tips
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.