Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Of course, I want to sell this record - there's no point making it otherwise ~ George Michael
- Ik heb in mijn achtertuin N'tzawloak staan, de bekende, onzichtbare, knalroze eenhoorn. Je kan hem niet horen of voelen en dus ook niet zien. Maar hij staat er wel degelijk. Geloof je me niet? Bewijs dan dat hij er niet staat. Ik ben trouwens erg beledigd als iemand zegt dat N'tzawloak niet bestaat
- Grammatikaalkop
- men meester heefd gezegt dat men spelling slegt is en dat ik teveel foutje's maak
- valt kerstmis in december zal het regenen in november
- is this your homework Larry?
- Coffee doesn 't ask silly questions , coffee understands
- Gisteren de kut van mijn moeder gezien! Ik wist niet wat ik zag! Allez ja, ik wist wél wat ik zag maar euh... man wat was dàt!
- ik heb een gespierde scheur
- wor zennekik terechtgekomen seg!
- In de jaren '70 was "Ik zie een ster" hét homoliedje bij uitstek!
- Ljubojevic maakt er na de verlossende 1-3 ook nog 1-4 van. PRACHTIG IS DAT!
- Krijg zo maar eens een kadaster onder je auto!
- beter een goed loon dan een hond die niet luistert
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.