Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- het was een scholenloop van omstandigheden
- Het woord "flottielje" ontbrak nog. Schande!
- Geen belgen bij de slachtoffers? Oh, dan is er in feite niks aan de hand. Is er een probleem ergens? Het is zacht weer voor de tijd van het jaar, er is voetbal en we hebben veel te eten; Slaapwel liev
- Van de doofpot naar de beerput en dan weer terug naar de doofpot. En terug natuurlijk.
- friends at work have been hoping for. The type of information on the website is superb and needed and is going to help my friends and I in our studies
- Restoring connections... NET 3680 : Error restoring connection from R: to \\BMWINPC\MACHINE. Do you want to continue connecting R: to \\BMWINPC\MACHINE (Y/N) [Y]
- als ze met modder gooien moet je je bukken
- Is er vanavond voetbal op tv? STVV speelt tegen Beveren, dus nee, er is geen voetbal op tv.
- Wat hout schrijnwerken allemaal in?
- daar moet je dan ook weer Eddie voor heten, tsssss
- Ik stàà in 't roood... Wateur aan mijn lippen
- als het kalf verdronken is , kon het niet zwemmen
- People change, Things go wrong, But always remember that life goes on..
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
