Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Fuck... Ik moet kakken en ik heb daar eigenlijk geen tijd voor
- Jaremtsjoek liet tussendoor een reuzenkans op de 2-2 liggen en net daarna liept Sylla tegen zijn tweede gele kaart aan.
- omdat ik zo stink of wa
- Standarfans: STOP!!!! MET!!! BLEITEN !!!!!!!!!!!!
- als de hemel valt hebben we allemaal een blauwe muts
- Welke 3 bananen passen bij jouw gezicht?
- Zal ik anders even uittesten of ik met mijn vuist een blijvende afdruk in jouw smoel kan maken?
- De familie Kneuters heeft al verschillende scheetsrampen overleefd
- Als ik koffiekoeken mee naar school brengen, vliegen sommige leerlingen vliegen daarop af
- welk mens beld mijn smiddag's altijd op met een prive nummer ge hedt gewoon pech zunne ik neem alleen op als er een nummer staat
- Gazondabber zegt: effe ook nie slecht Om de meest re
- al regent het pijpenstralen
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
