Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is the wine that fills the cup of silence ~ Robert Fripp
- Ik vind mezelf de grappigste stendupkomiedien ter wereld. Alex Fagnew
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- ik ben met mijn haar in de boter gevallen!
- Tja belgische tv is geen bal op de tv dus draai aan die knop en ga maar mee feestje bouwen en die van tv liters substral tegen uitdrogen die planten
- Waar gaan we het vandaag eens over hebben? Aambeien? Braaksel?
- Naast zijn job als nachtwaker zit Gerard zeker niet stil. Zijn hobby´s zijn vissen, kruiswoordraadsels oplossen en postzegels verzamelen
- Euh, ja... gewoon, omdat gij stinkt
- Ik word crimiclown. Een beetje de schwung er in brengen tijdens rechtszaken en de beklaagde(n)/aanklager(s) aan het lachen brengen. Als dàt geen nobele zaak is!
- ben film aant zien jong :)
- Het lijkt erop dat je het einde hebt bereikt
- These grapes are raisin' like hell
- Om idioten te doen nadenken: heeft schaduw een dikte?
- kerst in december geeft mist in november
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
