Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It was a very formative time for me when I was getting into music It was the year of the concept album and there were so many fantastic singles ~ Paul Weller
- Ik geloof dat ik fans van lokeren hoor, kan dat?
- Ik mis het ontbramen, het ééntegelkamperen en de diepgaande, constructieve gesprekken met Ivo A.
- What´s that coming over the hill, is it a lobster, is it a lobster???
- I asked a flat earther how many chromosomes he has. He answered "More than you!!!"
- HoTMaiL (upper- en lowercase: HTML) in je statusbalk als je naar Hotmail surft. Waarom is dat?
- er zijn maar weinig huizen in Vlaanderen waar er géén lijmtang in de keukenla ligt
- wie in sprookjes gelooft moet maar in de efteling gaan wonen
- Ik neem dagelijks mijn eerste ochtendscheet op met mijn gsm en stel die dan in als beltoon
- Haas van Hein z'n broek
- U zoekt de naaktfoto´s van Macy Gray?
- 2.
- Heej Rozet heb jij nog koffie gezet? Heej ja heej ja hoow
- DAT BELOOFD MET VUURWERK NIEUWJAAR..DAT IS DE UITGANG NAAR ATHOMIUM,HEYSEL...ALELOUJA
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
