Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- de meeste wind waait weg
- Maar als bazenbeffer wil jij de achtergrond van dat parasietendom natuurlijk buiten beeld houden?
- Ik zal NOOIT sympathie voor je hebben, achterbakse dwaas.
- veel geblaat weinig schaap
- al klinkt de spreuk nog zo raar, als het rijmt is het waar
- Als China iets heeft dat de VS hebben is het diefstal. Als China iets heeft dat VS niet hebben is het een gevaar voor hun nationale veiligheid.
- Naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's of Hitler tot 1.
- als de hemel valt hebben we allemaal een blauwe muts
- Als je het gevoel hebt dat je genoeg flauwe zever hebt gezien op het internet, dan heb je Eluterius nog niet grondig doorzocht
- internet zal volgens de laatste peilingen minstens drie generaties naar de haaien helpen
- Bulkschit ,flikken zijn hier baas int land punt .
- Dit wordt het mooiste stadion in België, misschien zelfs in Europa” - en dan komt Cercle een stok in de wielen steken. Hahaha!!!
- egt goeie quotes , zeker da van dien dromedaris man egt classic
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
