Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago. ~ Armin Van Buuren
- Morr'gend!
- thuis heb ik nog ’n ansichtkaart waarop ’n boer het doet met z’n paard
- When I sing people throw bricks through my windows so they can hear me better.
- Ik ben verstrooid, ik ben verstrooid, ik heb mijn vuile onderbroeken in de glasbak gegooid!
- Soms kom je iemand tegen waarvan je direct weet: ik wil mijn leven delen zonder die persoon
- Het gaat niet goed met mijn chauffeur: hij kwam met z´n hoofd tussen deur
- stan kreich air on maiden!
- Hello my name is Matthew D'Agati. I am a total spam cunt and I flood forums and sites like this one with annoying messages
- Wat is het verschil tussen een konijn en een gravin. Een konijn graaft pijpen en een gravin... Heeft geen grote oren .
- i stronzi come al splito
- Ze had een uitbrander kreeg van de politie verwacht, maar kreeg in de plaats een begripvolle agente aan de lijn
- tsja da hedde wellis
- Globaal gezien voelt u zich de meeste dagen...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
