Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- Waarom nog naar Marokko? Antwerpen is vlakbij!
- it´s the way we ooooooooooaaaaaaaahhhhhrrrrrrheee!
- Het is niet omdat ik zwijg dat je gelijk hebt. Ik heb gewoon geen goesting om met idioten te discussiëren.
- 'I know a self-employed electrician. He works from ohm.' - 'He does watt???'
- Geert luip ma effe no de sporthal om Royco soap te halen ....
- Ik ben met mijn gat in de boter gevallen. Nu zit er een haar in de boter.
- Oh man hoe kinderachtig!!
- Geklaag, insinuaties en complotgedachten op facebook, ik word daar zo moé van!
- U heeft WÁT van mij gevonden? Een vuil slipje!?
- Telefonisch goed geholpel en duidelijke afspreken gemaakt. Aanbevelen? Ja. Advies. Communicantie. Betrouwbaarheid. Kermis en vakmanschap.
- Is er vanavond voetbal op tv? STVV speelt tegen Beveren, dus nee, er is geen voetbal op tv.
- PS...If your mascara if over 3 months old, you might wanna throw it out and get a new one too!
- tegen dat de dikke mager is , is de magere al dood
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
