Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Vanaken bij De Slimste Mens... De interessante personen zijn opgebruikt zeker? Djeeezzzzz
- HoTMaiL (upper- en lowercase: HTML) in je statusbalk als je naar Hotmail surft. Waarom is dat?
- waarom moet er altijd eentje zijn die vóór de rest op de grond gaat liggen bij groepsfoto's?
- Als Filip Joos al zegt dat niet elke standard supporter hersens heeft zal het wel kloppen
- 't is nimieje wa 't gewist is en 't zal nooeit nimieje wurre wad 'et was
- Kon een mens maar eens een gezond lichaam kopen en zonder pijn en die stomme moeheid , terug het leven weer kunnen invliegen zou zalig zijn !!!!!
- Amerikaanse Buffels hebben iets bisonders.
- Ne perdez plus de potentiels prospects grâce à un site internet pro
- Maar voor hetzelfde geld hadden we het niet gezien en stond het daar een paar dagen in weer en weer.
- Jammaaar ich weeedet nie jong, ich weedet ech nie, waarom vraag ge da oook aan miijj?
- Is dat vandaag gebeurf ?
- zoals de regen thuis tikt,tikt hij nergens
- Wat er overblijft, is een soort soep
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
