Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- @FREnkhuizen Laat dat domme mens lullen. Dat is volgens mij zo'n oud wijf die te lang droog staat
- KabouterBob naja ... er is hier soms even veel bolk als in camp nou
- Het leven is soms net wel een tunnel, soms zie je even het licht niet meer. Maar als je blijft doorlopen, kom je er vanzelf weer en zie je terug het mooie om je heen .
- wat een boer niet kent, weet hij niet
- 094637980828 = catnr van "Love"
- als het regent in maart is het weer weer wat opgeklaard
- Moeten wij nu naar die kop kijken of wat
- De scheve schaats rechtzetten
- de site voor zwamkutten en mestmuilen
- Würst Käse scenario
- Was ik maar een wolk...
- Toen ik de prijs van de sla zag kreeg ik een krop in mijn keel.
- Leven zoals god in Frankrijk... inexistant dus
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
