Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- Partizan lost 5-0 because they are now in Gent and not in Genk....lol
- Øttø Ødegørd, de zelfingenomen niksnut die ervan overtuigd is dat hij de diameter heeft uitgevonden, is laatst goed voor schut gezet door hønd
- Die steunmuur had je beter laten staan!
- Stom idee, dus ze doen dat
- sorry my pc gave birth to an elephant and died
- toen we na de doopakten doorpakten
- zalig, een knoflook en bierboer laten met je mondmasker op .
- Woord van het jaar 2006: RUBBERKUTTEN
- Kwalitatief heeft Standard niet meer de kern van weleer en misschien staan zee wel op een plaats die hun kern waardig is
- de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals
- Deze webstek is gedurende de gehele coronaperiode gewoon open gebleven. Maar dààr hoor je niks van he!
- als je hond naar varkens ruikt heeft hij lichtelijk een zeug misbruikt
- Ik heb maar één ding hierop te zeggen: 'Knakworsten.'
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
