Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- (Annoyed) Nothing! ~ Mc Turbo BWhen asked what happened in that bar he went to, where gay men had squeezed his butt...
- Er staat "topclub" en dan blijkt het over Anderlecht te gaan. Waar blijven ze die humor toch halen!
- 'ik ben een weekje in de usa geweest voor mijn werk... kom maar allemaal vragen stellen, ik heb dat graag' - 'waarom ben je teruggekomen?'
- Eluterius. Want als het inhoud heeft, kan niemand nog volgen.
- Het Inbox-stadium in Glasgow
- als een boom zijn bladeren laat vallen is het weldra winter
- Opvallen zijn doet geen zeer: deze festivalgangers stelen de show op Extrema
- Giesje (30) : "ik trek zeker twee keer per week aan de kringwinkel"
- DUS IK WEE NI OF GE HET KUNT KOPEN MSS LATER MAAR KUNNEN ZE DIT BOEK NIET VERFILMEN WAND ZONDER SARA IS HET LEVEN RAAR ?
- je bent de schaam van belgie
- Veel van deze kwootjes richten zich tot, handelen over, of refereren naar uitwerpselen en/of de anale regio
- Je zal maar een ééndagsvlieg zijn en je dagje niet hebben!
- Barbeque atmosphere, garden party! Friends, food and funk, babes, beats and beer!
- 19cc: Am I having some sort of magic mushroom flashback?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
