Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- Wit-Rusland speelt in het rood, de Rode Duivels in het wit.
- Mor hou toch op enzo weet ge
- Потік динамо, будь ласка?
- Van mensen die nooit wat geven krijg ik wat .
- sasha fistel
- (euhmmm wat zou hij nu eigenlijk precies gevraagd hebben? Ik zal maar gokken op een ja/nee-vraag) ... Ik denk het wel ja!
- Ik heb POHNFOMO: pride of having NO FEAR OF MISSING OUT
- In het land der éénogen weten ze niet wie blind is
- we moeten maar eens polsstokhoogte nemen
- “Accidentje maakt het net wat specialer”: hippe baby’s hebben een é in hun naam
- Het heeft niet altijd nut om "erop te meppen"
- Het bevindt zich binnen de Antwerpse ring. Dus die M in de afkorting moet wel voor marginaal staan
- Sorry Frank, ik heb een kwootje toegevoegd, zodat die dingen van vrijdag tijdens de computerles niet meer direct in beeld komen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
