Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- (zeep) *blöw-öw-sriiieebblsk-blöwöwöwscccchhhhhhhhhhhhhhhh* (9/9/2002 22.35)
- Bazen zijn als wolken, als ze weg zijn is het veel zonniger!
- Het Grootste Schandaal dot ooit het nieuwe kanaal heet geraakt
- Watching in Jan 2020 and still feeling bad for Japan. Belgium won the match but Japan won hearts and respects
- Deze website verstrekt interessante informatie, maar ook flauwe zever. Het ligt niet aan ons als je het verschil niet ziet.
- De crisis is afgelopen. Als klant kan je dus terug de pot op!
- De heer Pilske, mijn teutoonse broer, heeft me uitgenodigd voor een bezoek aan me hier
- Nergens gaat de vergankelijkheid van het leven zo prachtig gekleed als in een herfstig bos. ...;-)
- damenmode dendermonde
- Heej Farouk er zit een hand in mijn broek! Heej ja heej ja hooow!
- beter een half ei dan een houten kop
- Will A.I. replace musicians? Like Will.I.Am?
- Je voelt pas nattigheid als je droog komt te staan (Wally)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
