Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Zijn de konijnen op of zo?
- Het is open trappen indeuren
- STROOOOONT!!
- Het zou mooi zijn mocht ik de plooien die de tijd heeft gevormd gewoon kunnen gladstrijken. Ik voel me de laatste tijd namelijk niet zo comfortabel tussen al die kreuken.
- Oons doel is om plantaardige producten te braken die het voor jou makkelijker maken
- De Vuelta vanuit de lucht bekeken: helikopter snot cannabisplanten op dakterras
- why do people always distort someone's words to mean something hideous? Can we have a ''giving people the benefit of the doubt'' class in schools? jesus christ.ueueeetwie79;
- Hoeveel eieren zitten er in een dozein?
- Как можно разнообразить повседневную рутину и выбраться из застоя?
- Taal- of schrijffout opgemerkt? Wij ook!
- Fenoef is fenoef!
- Imagine flat earthers surprise when they realise they've been breathing the atmoSPHERE and not the atmosflat.
- Ik ben te lelijk om bij de knappe mensen gegroepeerd te worden
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
