Voeg een woord toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- een huis verliest niks
- er zijn maar weinig huizen in Vlaanderen waar er géén lijmtang in de keukenla ligt
- De nest ontploft
- je bent nooit compleet nutteloos, je kan altijd nog dienen als slecht voorbeeld
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- Als je het gevoel hebt dat je genoeg flauwe zever hebt gezien op het internet, dan heb je Eluterius nog niet grondig doorzocht
- Sometimes the shit breaks you
- beter een vrouw in de hand dan de lucht van 10
- En huppakee, je hebt weer op deze site zitten kijken. Tijd die je ook aan iets anders had kunnen besteden. Yes!!!
- Sommige mensen lijken wel betaald te worden om komma's te gebruiken
- ben net terug van de putte in lommel
- ᴾᵃᵏᵏᵉᵗ ᴮᴱ³⁴²⁸⁶³²⁻²⁰ ⁱˢ ᵛᵉʳᶻᵒⁿᵈᵉⁿ ⁿᵃᵃʳ ᵘʷ
- Er gaat voortaan een lachband onder de TV-verslaggevingen van alle matchen van Club Brugge gemonteerd worden.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
WereldWoordenWeb
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
14
MC5 - Kick Out The Jams 9
16
CLANNAD - Harry‘s Game 25
17
ABC - All Of My Heart 13
19
23
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10
30
31
SCHMUTZ - Love Games 7


